6. juni sendte vi  vores seje LykkeLiga hold afsted til en kæmpe begivenhed i Herning.

Her blev der festet, spillet en masse håndbold og hilst på både kendisser og royale.
Vi havde også fået lokket vores borgmester Anne Sofie Uhrskov.

Vores helt egen Malthe fik også en god duel med H.M. Dronningen.

Der skal også lyde en stor tak til "Rotary Frederikssund Falkenborg"
De har nemlig sponsoreret det nye spillertøj til hele holdet.
Uden foreninger og firmaer som jer - ville håndbold i HK73 slet ikke være det samme.
Vil du vide mere om Rotary Frederikssund Falkenborg og deres arbejde - så læs med her.

Husk at læse den fine artikel fra Sjællandske Nyheder her:

Se også en lille video fra dagen her:
Malthe Spillede mod H.M. Dronningen

 



Hold i dag

Følg med

Nyheder - Vis alle

Events - Vis alle

Instagram